-->

Friday, July 26, 2013

Penjahit Baju Dan Anaknya - Erti Sebuah Kebahagiaan

Dalam, aku scroll FB aku, aku ternampak, sebuah video yang sahabat aku share kat wall dia. Dalam takda kerja dan tak leh tidur lagi ini, aku pun ambik kesempatan untuk tengok filem pendek dari Petronas. Tak dinafikan, petronas memang cekap dalam membuat video2nya..Tahniah pada team production video ini. Short filem ini sangat hebat, rasa hidup, berseni dan macam2 lagi lah. walaupun simple, tapi amat terkesan di hati..

Hurmm..secara peribadi, aku dedikasikan video ini kepada adik-adik aku, Afiqah, Najihah, Danial, Eman, Darwish, Adam, Nadhirah, Aishah dan Lydia...ehh banyak nya adik2..tiba2 pulak..haha, tak mereka ni adik2 sepupu, sedara + adik kandung sendiri.

Secara umum, saya syorkan semua menonton filem pendek ini, termasuk kamu, untuk kita kenang kembali pengorbanan seorang ibu.

Saya sayang ibu saya..

Selamat menonton...

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia