-->

Thursday, April 18, 2013

"Moga aku masih di jalan itu"

ada kala, mereka mengatakan aku ini keterlaluan..
ada kala juga, mereka mengatakan aku ini tak bersyukur..
ada kala juga mereka mengatakan aku ini golongan extreamist..

entahlah, aku hairan..diam seribu bahasa apabila memikirkan pandangan orang pada diri ini apabila pentadbiran negara menjadi persoalan..

mereka bukanlah lawan ku, mereka tetap kawan ku, walaupun mereka hidup dalam dunia prasangka..

kadang penat..sangat penat..badan dan pemikiran menjadi berat. (Hanya ALLAH yang tahu)

aku berbisik dalam hati ku, cuba memujuk "hei..aku hanya manusia..."

Aku bukannya bodoh..

aku tahu apa yang aku lalui sepanjang hidup ini..
aku tahu apa yang aku pelajari sepanjang hidup ini..
aku tahu mana yang benar dan mana yang salah..

Aku berpegang pada prinsip..

Aku akan tetap berusaha menegakkan kebenaran..sehinggalah hari aku bertemu ALLAH..




bukankah ALLAH menciptakan aku untuk menjadi khalifah? menegakkan yang benar?
aku hanya mampu tersenyum "moga aku masih di jalan itu".






Kembara Dai' menuju Ilahi.

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia