-->

Friday, April 5, 2013

Jangan Harap Aku Maafkan Kau...
Jangan Harap Aku Maafkan Kau...!Pernah dalam situasi ini? compilated kannn...kita nak minta maaf, dia buat dekk je..kannn..
situasi diatas biasa dalam realiti hidup kita, lagi2 lah dalam drama2 sinetron dan drama melayu...

"Wahai Tuhan ku tak layak ke surga-Mu
Namun tak sanggup aku akan siksa di neraka-Mu
Ampuni kami terimalah taubat ini"

kalau aku pandai menyanyi, dah lama dah ada channel youtube..woho! 
you do little dakwah, too little tarbiyah, too little dua, yet you want to sing? ppffff...

haaaa...sudah2...habis cerita..
tadi, on the way pi masjid, terdengar lagu ini di radio IKIM FM dalam kereta, ALLAH, Ya ALLAH...merdunya suara...
banyak dosa yang kita lakukan sebenarnya, tanpa kita sedari.. Ya ALLAH, aku memohon keampunan dari dosa-dosa yang aku tidak sedari.. sungguh Ya ALLAH, Hamba Mu ini jahil...

serious cakap, lagu ini dapat lembutkan hati kita...





dalam hidup ini, kita tak terlepas dari melakukan dosa pada manusia..kadang-kadang kita terlupa nak jaga perasaan orang lain, jesteru dengan kesempatan yang masih ada ini, aku ingin memohon maaf, jika ada terambik barang ke, terguna barang ke..termakan makanan dalam peti sejuk ke..tercomment kasar pasal politi ker..WOHO!!
hehe..biasalah tu, orang muda..

"mat, aku minta maaf.."
"kak Jah oi, aku minta maaf.."
"Mak cik, saya minta maaf.."
"Macai..woho!!...aku juga minta maaf" ade jugak...

not so hard to say the words is it?
jom sama2 kita bermaafan dan buat yang terbaik untuk hari esok...
saya penapadi, mengingati andai kita terlupa...

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia