-->

Sunday, October 20, 2013

Rahsia Formula Kekayaan & Kejayaan: " 3 + 7 "
URUS WANG SEMUDAH 3 + 7 ...senang jer..faham prinsip ini, dan insyaallah anda pasti mencapai financial goal anda..

Seorang kawan saya bertanya “Kalau kau power, apa formula nak kaya?” Saya bertanya semula “Apakah jawapan 3+7?”
Balas kawan “Aku tanya formula kaya bukan soalan tadika”

“Orang kaya adalah orang yang pandai urus wang. Sebahagian mereka guna formula kewangan semudah 3 +7.

Soalan 3+7 = berapa?” soal saya lagi
“Jawabnya 10 der, dah tahu tanya pula” balas si kawan.

“Ya, kalau ada RM 10, bahagikan pada dua,
RM 3 untuk duit masa depan
RM 7 untuk perbelanjaan sekarang dan bayar hutang masa sekarang” balas saya bersahaja.

(^_^) 30% dari income bulanan kita adalah untuk membina masa depan kita..financial freedom, dan 70% lagi untuk pembelanjaan bulanan..

Credit to Fauzan

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia