-->

Sunday, October 6, 2013

4 Jenis Pelaburan Yang Mampu Menyelamatkan Orang Melayu

saya baru balik dari 2 program Investment...ilmu yang sangat2 fresh bagi diri saya dalam dunia finance..

Full house di Hotel Sunway, Penang.. Seminar berkenaan Pelaburan Saham, Emas dan Hartanah.. orang kita, mula minat dalam pelaburan ini, kita dah tak seperti dulu...terima kasih buat mentor pelaburan saham Haji Mohd Asri, kerana membuka kesedaran tentang pelaburan saham buat saya dan kawan2 lain..

  1. Pelaburan EMAS
  2. Pelaburan Saham
  3. Pelaburan Hartanah
  4. Dan Pelaburan dan Perlindungan Takaful...
seriously, benda2 ini boleh membantu bangsa kita..


Kaizan & Dr Rizal Naidu
Bersama Mentor saya dalam bidang financial consultant..Dr Rizal Naidu, "Million Dollar Round Table", seorang jutawan..banyak ilmu yang saya belajar dari dia..Dr Rizal Naidu ni merupakan seorang yang pakar dalam bidang Takaful world wide.

dalam dunia perniagaan..atau apa2 saja..perkara ini amat2 penting, dan ramai orang kita silap dalam bab ini...kita perlu ada "MENTOR" yang mampu memimpin kita kearah kejayaan dalam industri yang kita ceburi..


Hj Mohd Asri
Mentor saya kata pada saya tadi, "nak terlibat dalam pelaburan saham ini tak perlu IQ yang tingggi, SPM dah cuku..tapi yang penting adalah PASSION & KESABARAN". Haji Mohd Asri ini merupakan pakar dalam pelaburan saham.

Jadi, kepada kawan2 di luar sana, jom mula (^_^)

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia