-->

Friday, October 14, 2011

Catatan hidup: dari utara ke selatan


بسم الله الرحمن الرحيم



"Dimulai dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang"


aku suka untuk mengembara, walaupun jarak perjalanannya tidaklah jauh seperti dari Malaysia ke Turkey, dari Indonesia ke mesir atau dari thailand ke England.

dari Kedah ke Negeri Sembilan pon sudah cukup untuk menimba ilmu dari perjalanan teresebut.

pukul 4.15pm, aku tersekat di Jalan Duta, Kuala Lumpur

sampai lah sekarang...macam mana aku nak balik Negeri Sembilan? tu aku belum tahu lagi...

kalau nak tahu, jam 10 pagi tadi, aku mula berangkat dari Sungai Petani Kedah, menaiki Bas menuju ke Pudu Raya. entah macam mana aku tak ikut palan aku, dan aku tersekat..sekarang ini aku berada di MASJID WILAYAH PERSEKUTUAN...fuhh, nasib baik ada tempat berlindung


ALLAH S.W.T mengajar aku..

  1. sabar
  2. bersangka baik pada ALLAH S.W.T
  3. belajar mencari ikhtiar

semua ini adalah untuk berjumpa dengan keluarga tercinta


Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

1 comments:

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia