-->

Saturday, June 22, 2013

Kepulangan Dengan Erti

jap, kenapa dengan mata aku tu?

haha, kepenatan masa tu, baru saja sampai di Petani River dari Kuala Lumpur.

saat perpisahan 3 sahabat, 3 naqib, 3 pendakwah, 3 mahasiswa Islam...

hurmmm..pertemuan kami di UiTM Merbok sangat memberi makna, banyak yang kami lalui bersama, suka dan duka bersama. bertemu di dalam satu persatuan Islam, dan bersama kami menggerakkan persatuan tersebut. sungguh bermakna pengalaman itu.

ketika ini, aku dan Syazwan mengiringi Mahadhir ke stesen bas, sudah tiba masanya bagi Maha untuk berangkat pulang ke Sabah.

adanya Mat Sabah tu dalam hidup aku, ternyata membuat hati ku hendak ke Sabah satu hari nanti, aku yakin, banyak perkara yang boleh aku pelajari di sana, dengan izin ALLAH..


Mahadhir, kami merindui mu

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia