-->

Sunday, June 2, 2013

Board Game Satu Creativity
hmmm...ada perkara baru aku nak buat

Thinking about creating a board game..

yang paling bestnya..ia adalah untuk education and to enhance creative thinking..dan experiment pertama aku  selepas siap benda ini, aku nak bagi adik-adik tuition lembah bujang tu test..

yaa, pasti mencabar..tapi aku yakin...ia pasti menyeronokkan...

ini guideline pertama aku..

http://www.wikihow.com/Make-Your-Own-Board-Game

insyaallah.. pasti boleh..doa-doa kan yaa..


Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia