-->

Sunday, June 23, 2013

Kembara Melihat Dunia

kepelbagaian bangsa menambah warna kehidupan. Penting sangatkah si kecil ini mesti orang melayu? atau bang itu, bangsa ini. Sesama sekali tidak, ALLAH tidak memandang pada bangsa seseorang itu. Yang membezakan seseorang dengan yang lainnya ialah taqwa.

melihat gambar si kecil ini, membuatkan aku nak mengembara di tanah air yang lain, di Ireland sperti menarik, ataupun di monggolia? haha.. bagi aku, mengembara itu perlu, bagi mengenal erti kehidupan, bagi  mengenal erti kemanisan kepelbagaian manusia. 

banyak perkara hebat diluar sana, dan aku tidak mahu terlepas dari menikmati keindahannya..aku perlu melihat DUNIA..

"Yaa ALLAH, Izinkan aku mengembara"

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia