-->

Tuesday, May 16, 2017

REVIEW PEMBACA BUDAK KELAS BELAKANG #3
REVIEW PEMBACA BUDAK KELAS BELAKANG

Bismillah.
.
Buku kedua Tuan Kaizan Nazlan, kenalan FB iols. Tahniah atas kelahiran buku kedua ini. Semoga aset ini dapat memberi suntikan ðŸ’ªðŸ’ª buat para pembaca dan juga menjadi aset berharga di akhirat nanti.
.
Komen iolss, syabas. Hahaha. Banyak cerita2 indah dan terkejut mengejut yang ada dalam buku ini, selain dari kisah peribadi penulis. Kalau buku pertama beliau, Tuan Kaizan ada cerita detik2 indah berniaga buah di gerai kecil depan rumah arwah neneknya. Tetapi dalam buku ini, penulis berkongsi cabaran kisah hidupnya. Jujurnya, selama menjadi kenalan FB dan juga follow aktiviti charity work beliau, iolss tidak pernah sangka Tuan Kaizan menghadapi kisah hidup begitu. Allahu....
.
Ada banyak lagi celotehnya, tapi iolss letak dalam blog peribadi. ðŸ˜Š.
.
.
Semoga Allah memberkati segala usaha Tuan Kaizan dan team dalam menyebarkan kebaikan. .
Penambahbaikan : Buku sampai ke iollss sudah terkepek dua ðŸ˜­ðŸ˜­. Mungkin boleh baiki proses penghantaran atau pembungkusan ðŸ˜Š. Itu sahaja. .
Nota kaki : dalam buku ni banyak kata2 dan kisah2 motivasi baik dari pengalaman hidup penulis juga mereka sekitarnya. Saya suka! ðŸ˜Š
.
#cahayanurishbacabuku #budakkelasbelakang



Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia