-->

Tuesday, May 16, 2017

REVIEW PEMBACA BUDAK KELAS BELAKANG #1


REVIEW PEMBACA BUDAK KELAS BELAKANG

BUKU BARU!!!

Sudah lama saya mencari buku orang gagal kerana bosan membaca kisah-kisah orang menang sahaja. Kaya, cerdik, popular & so on. Bosan betul baca kisah-kisah begitu! Akhirnya, saya temui juga! Budak Kelas Belakang nama buku baru saya ini.

Pengisian buku ini bukanlah mengajar pembaca menjadi gagal, tetapi membawa pembaca bangun dari kegagalan. Menjadi golongan 'Budak Kelas Belakang' bukanlah suratan takdir, tapi siratan takdir. Yang tersirat itu lebih hebat dari yang tersurat!
Tahniah kepada penulis, Kaizan Nazlan! Buku ini memberi sinar baru kepada saya. Terima kasih! Saya cadangkan untuk teman-teman FB saya milliki buku ini juga. Jadikan sebagai gula-gula jiwa. Nak order, boleh contact terus penulisnya ya. :)

#budakkelasbelakang


Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

1 comments:

  1. Alhamdulillah, buku ni memang best dibaca ketika makan petang ... time tunggu pancing dipagut ikan pun seronok untuk menelaah.

    Banyak kisah terkena diri sendiri dalam buku ni. Syabas, tahniah .. saya suka,.

    ReplyDelete

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia