-->

Tuesday, May 16, 2017

REVIEW PEMBACA BUDAK KELAS BELAKANG #2
REVIEW PEMBACA BUDAK KELAS BELAKANG

Nak tahu kenapa sesetengah pelajar duduk kelas di belakang? Bagaimana hendak menyelesaikan masalah pelajar-pelajar sekolah? Apa peranan masyarakat untuk membendung gejala tidak sihat selain hanya menderma?

Jadi, buku "Budak Kelas Belakang" ada jawapannya. Ia lebih kepada motivasi untuk semua. Walau bukunya bertajuk budak kelas belakang, bukan khusus untuk pelajar-pelajar atau bekas pelajar-pelajar budak kelas belakang ketika di sekolah, ia sangat memujuk dan memesan kepada semua lapisan masyarakat semua berhati-hati dalam berbelanja, tidak terlalu pemurah untuk bersedekah, tidak mengambil agama sebagai 'tunggangan', dan saling membantu.

Ia bukan novel, malah banyak pengajaran daripadanya yang pasti akan membuatkan anda tersedar kepentingan hidup bermasyarakat supaya tidak ada lagi sikap endah tak endah dan memandang hina terhadap golongan marhaen, apatah lagi mereka yang bermasalah sosial.

Saya sudah baca. Best! Santai-santai je tak perlu pening kepala. Anda bila lagi? Dapatkannya sekarang. Terbaik saudara pena Tuan Kaizan Nazlan.

#budakkelasbelakang




Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia