-->

Tuesday, February 25, 2014

Mengaji Di Rumah Ustaz Hashim


Di sinilah tempat saya belajar mengenai ilmu tauhid, sifat 20..alhamdulillah..syukran ustaz Hashim sebab sudi mengajar..

Dulu2 saya memang xda ilmu, sehinggakan ada kawan saya yang non muslim tegur saya, dia kata "walaupun saya ni bukan Islam, tapi saya lebih tahu Islam dari kamu"..astaghfirullah..malu, rasa hina sangat..

Tapi, itulah antara turning point saya..sedikit demi sedikit, saya mula mengaji, belajar2..utk dkt dengan ilahi..utk faham erti saya sebagai seorang muslim..alhamdulillah, keadaan sekarang dah berbeza...

p/s: kenapa saya share benda macam ini? sebab, kalau nak jadi usahawan yang kaya dan berjaya.. hubungan dengan ALLAH kena tip top..faham deh?

Salam Ukhuwah
Kaizan Nazlan

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia