-->

Friday, February 28, 2014

Book4Ukhuwah Project

its friday!..selawat banyak-banyak deh...Alhamdulillah, Tuan Mujimudin membantu saya dalam mengemas surau lama yang nak dijadikan mini library dan pusat tuition.. setelah lama tergendala, akhir, semangat datang balik hari jumaat ini. (^_^) "Book For Ukhuwah Project". 



Siapa nak menyumbang buku, sangat2 dialu alukan..

Tuan Danial merupakan volunteer pertama dalam nak mengemas surau lama ni.. kalau tidak, jenuh saya nak kemas sorang2.. Danial bagi saya air lagi, dan suruh saya berehat sekejap..haha...pandai dia..terima kasih Danial.. 


Terima kasih kepada penyumbang2 buku. Jasa mu akan dikenang..haha...




puas!..haha..geram tengok keadaan surau lama yang bersepah..tapi sekarang dah okay sikit dah..tapi banyak benda lagi kena buat...fuhh... step by step lah nah... Book For Ukhuwah Project - aim saya untuk buat tuition center dan mini library, untuk budak-budak lembah bujang..


#book4ukhuwah Project


Salam Ukhuwah



Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia