-->

Thursday, June 16, 2011

Apa yang aku cari di dunia ini

Dunia..
apalah yang aku cari dalam dunia ini...
semua yang aku perolehi ini..tidak memberi makna..
jika ENGKAU tiada di sisi..

semuanya yang aku lalui selama ini hanya tinggal sebuah memory..
hmmm..sampai bila kenangan itu akan diingati..
aku tak pasti...

sedar tak sedar..
sudah dewasa rupanya aku...
eish..cepatnya masa berlalu..
tak banyak yang aku janji sebelum ini sudah aku penuhi...
Maafkan aku wahai Tuhan ku..

bila aku pandang kebelakang...
pahit, manis kian terasa...
kenapa aku melalui semua ini?
apalah yang aku cari pada dunia ini...?
berilah petunjuk buat ku ..

Ya ALLAH..sayangilah kami

berilah jawapan pada hamba mu ini...

"Apa yang aku cari di dunia ini?"


Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia