-->

Monday, January 3, 2011

“JOM PI SURAU”



“JOM PI SURAU”

Heyy…aku tak main2 lah…

Isu2 kejatuhan melayu dan umat Islam sudah banyak kali dibincangkan…malah banyak juga cara penyelesaiannya sudah disediakan…kita risau...TETAPI!!

Itu hanyalah perbincangan semata mata..hanya risau semata mata…kerana…TIADA SIAPA NAK BUAT..

“JUST DO IT”…itulah penyelesaiannya…aku ulang ”JUST DO IT”

Buat sahaja…tak perlu ada alasan dalam kehidupan ini….buat2…

Pasti kita pernah terfikir...bagaimana nak ubah diri kita lebih baik..bagaimana nak jadikan kehidupan kita lebih baik…cukuplah berfikir..cukuplah baca buku motivasi..cukuplah mendengar ceramah…tiba masanya untuk kita buat sesuatu…”JUST DO IT”

Mengapa kita tidak menjadi ‘INITIATER’?

Jangan mengharap orang lain untuk mulakan dulu…kita buat dulu

“JOM PI SURAU….”

Jujur aku katakan..

Kalau kita nak ubah kehidupan kita..kalau kita nak ubah diri kita…pergilah surau…SOLAT BERJEMAAH

Percayalah…aku merasainya…sesuatu yang susah nak dikatakan

Pergilah…rasainya sendiri…

belum cuba belum tahu...

Percayalah…kata2 aku ini bukan main2…bukan main2



“JUST DO IT….JANGAN BAGI ALASAN”

TAKE THE CHALLENGE


Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia