-->

Friday, December 19, 2014

TERBITAN PERTAMA: KUASAI ALIRAN WANG TUNAI
TRAVELOG USAHAWAN MUDA
"Kuasai Aliran Wang Tunai"


Dikesempatan yang ada ini, saya ingin maklumkan bahawa buku penulisan saya yang pertama "Travelog Usahawan Muda" sudah berjaya diterbitkan. Alhamdulillah. syukur sangat-sangat. Ia merupakan langkah awal saya dalam dunia penulisan. Mudah-mudahan impian saya untuk menjadi best selling author pada bulan 2015 tercapai.

Pengisian Utama Buku Travelog Usahawan Muda "Kuasai Aliran Wang Tunai";
1) Erti sebenar sebuah kekayaan & kejayaan
2) Hutang
3) Pembentukan matlamat
4) Teknik Urus Wang Nabi Yusuf a.s
5) Teknik Menabung yang Berkesan
6) Formula Pelaburan Bijak
7) Doa-doa meluaskan Pintu Rezeki
8) Teknik Asas Cash FLow
9) Prinsip Usahawan Bertaqwa

Dan banyak lagi..

p/s: Anda yang berminat untuk memiliki buku ini, boleh lah hantar "Saya Nak Travelog Usahawan Muda" message/whatapp pada no ini 019-4501495. saya akan berikan detail lanjutan melalu phone. Atau boleh sahaja pm saya melalui facebook Kaizan Nazlan.

Salam Ukhuwah
Kaizan Nazlan
Professional Learning Trainer
Kewangan dan Pembangunan Manusia

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia