-->

Sunday, December 21, 2014

MARI MULA BERMIMPI
"If you do what you've always done, you'll get what you've always gotten" - Anonymous

Alhamdulillah, syukur sangat kepada Allah, kerana hajat saya untuk menjadi penulis buku tercapai. Travelog Usahawan Muda - "Kuasai Aliran Wang Tunai" merupakan langkah awal saya dalam bidang penulisan buku. Insyaallah saya akan terus dan terus memperbaiki penulisan saya dan terus melangkah menuju impian saya.

Izinkan saya berkongsi. Dalam hidup di dunia ini, kita sentiasa perlu membuat pilihan. Kita yang create atau design hidup kita sendiri. Disamping menyerahkan pada qada dan qadar Allah S.W.T. Setiap hari, setiap masa kita perlu buat pilihan. 

Jadi, tanyakan pada diri, adakah pilihan kita pada hari ini membawa kita pada impian kita? Sudahkah kita memilih yang terbaik untuk diri kita, untuk diri kita? 




Hey, hidup ini singkat, singkat sangat seperti lilin yang dinyalakan api. Perlu atau tidak kita membuang masa? Mari sama-sama kita memilih untuk bertindak luar biasa, agar kita semakin dekat dengan apa yang kita sering impikan itu. Keluarkan diri dari zone selesa dan bertindak luar biasa!

"Mari mula bermimpi & bertindak luar biasa" - Kaizan Nazlan

p/s: jika anda belum ada impian, maknanya ada seorang robot..betul. Haha, gurau, cuba anda pejamkan mata, kemudian start dreaming. Setiap dari kita pasti ada impian, cuma kita sedar atau tidak. 

jemput singgah ke Facebook saya: Kaizan Nazlan

Salam Ukhuwah
Kaizan Nazlan

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia