-->

Sunday, November 10, 2013

Hijrah dari Zaman Silam
Masa zaman sekolah rendah dulu...saya sering bergaduh..homework memang selalu tak siap..bagi saya sekolah memang tak bestlah..paling saya tak suka, time kelas agama..aduhai..tak faham langsung....jadi apa lagi..saya selalu berfikir bagaimana untuk ponteng sekolah..huhu.. ehh cikgu saya garang oooo...rotan punyalah besar!...saya selalu ponteng kelas..ponteng sekolah...tapisaya buat sorang2..tidak ada team work..strategy tu adalah...haha..nasib baik tak influence orang buat kerja tak elok..disebabkan banyak kes..Saya menjadi bualan orang ramai disebabkan sifat negatif saya..saya tak peduli apa orang kata.....

tapi itu semua dulu..saya masih ingat kisah tu...terima kasih kepada "dia" sebab dialah orang yang menjadi watak utama dalam kisah hijrah saya...di situlah peristiwa yang menyebabkan saya berubah........bersambung



Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia