-->

Saturday, September 13, 2014

Kaizan Nazlan Mentor Kewangan No 1 di ASIA
13.9.2012 - Kuala Lumpur

Kaizan Nazlan Mentor Kewangan No 1 di ASIA!...

Perghh...ini boleh mencetuskan kontroversi dalam kalangan kawan-kawan saya nih. Biasa lah depa. haha. berangan, moga jadi impian (^_^)

Tepat jam 5.15pm tadi, settle berkursus bersama sahabat saya, Anis dan abang Firdaus dalam program pengurusan kewangan oleh, Tuan Azizi Ali.. Alhamdulillah, banyak perkara baru yang saya belajar dalam bab pengurusan kewangan ini...best!

Moga dengan ilmu yang saya dapat ini, akan dapat menambah nilai pada orang lain. Insyaallah. Tapi macam mana ya? hurmm, penulisan buku kewangan dan bengkel kewangan?, hurmm...not a bad idea kan.
Kaizan Nazlan, mentor kewangan no 1 di ASIA..wohoo!..berangan lebih..hurmm...macam Dr Azizan pun okay jugak..kan? berangan jap...

"haaaaaaaa....yes!..." you can just imagine beribu-ribu orang dalam dewan itu jerit "haaaaa...yesss" sambil menepuk tangan. sungguh energizing

wohooo..

okay, ini terlebih, anchoring atau trademark Dr Azizan dalam programnya. Hurmm..menarik-menarik
 
Kata orang, "jika impian kita tidak membuat diri kita sendiri takut, maka impian kita belum cukup besar". Betul juga, impian saya sangat besar, tapi saya belum gerun lagi, cuma telan air liur ja lah..haha. Yang penting, kita tulis dulu impian kita, kecil atau besar impian itu, wajib ia ditulis. wahai

Baik, insyaallah saya akan berkongsi ilmu yang saya belajar tadi, berkaitan pengurusan kewangan. Nantikan entry akan datang.

haa, sebelum tu, jemput visit link dibawah..rahsia...haha
www.this-is-my-story.com/v/6878JH568V25

salam ukhuwah
Kaizan Nazlan

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

1 comments:

  1. assalamualaikum kai..
    terkejut aku baca title entri ni.. hebat kawan aku sorg ni.. moga2 impian dimakbulkan oleh Allah..
    amin..

    ReplyDelete

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia