-->

Monday, March 17, 2014

Bengkel Pengurusan Kewangan: Perancangan Kewangan Pra Perkawinan
Bengkel Perancangan Kewangan: Perancangan Kewangan Pra Perkahwinan telah dibangunkan untuk membantu masyarakat di Malaysia mempunyai kemahiran asas dalam menguruskan wang mereka untuk menempuhi alam perkahwinan. Para peserta dapat mempelajari kemahiran kewangan yang tidak pernah diajar di sekolah dan universiti seterusnya menjadi peserta lebih berilmu, berkualiti dan berdisiplin. Dalam modul kewangan ini, ia mampu memberi impak dalam kehidupan, kerana urusan kewangan peribadi mereka dalam perancangan mendirikan rumah tangga mereka terurus dengan baik. Insyaallah.
Apa yang anda akan pelajari dalam modul Perancangan Kewangan Pra Perkahwinan.
  • Ketahui Teknik asas kitaran wang
  • Pelajari bahasa-bahasa kewangan yang utama bagi membolehkan kita melangkah 1 langkah lebih jauh dari orang lain.
  • Pelajari bagaimana menampal kebocoran wang.
  • Memusnahkan hutang lapuk yang membebankan.
  • Bagaimana menambah pendapatan positif.
  • Idea-idea menambah pendapatan sampingan.
  • Bagaimana membuat budget Kenduri kahwin dan hantaran kahwin
  • Bonus ++.
Pihak kami dapat memberikan khidmat latihan yang komprehensif ini yang distrukturkan mengikut keperluan organisasi untuk memenuhi keperluan semasa. Kami mampu mengolah bengkel ini untuk seminar 90 minit sehinggalah untuk program bengkel yang terperinci selama 2 hari.
Kami mengendalikan sesi seminar dan bengkel secara interaktif dan bersahaja untuk memboleh peserta mendapatkan manfaat dengan santai dan banyak.
Sekiranya tuan puan mahu seminar / bengkel pengurusan kewangan peribadi diadakan untuk organisasi masing-masing, sila buat tempahan sekarang juga dan satu outline asas program kewangan akan diemelkan.
Glory Generation Enterprise
Tel: 019-4501495

Salam Ukhuwah
Kaizan Nazlan

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia