-->

Monday, December 23, 2013

Kembara Menuju Ilahi

saya teringat, satu malam tu, selesai habis usrah, saya terus menuju ke rumah naqib saya...banyak yang kami bincangkan malam itu...

"Kai, ana nak pesan kat nta...jangan pernah mengharap pada Manusia, hanya mengharap pada ALLAH" itulah kata2nya yang terkesan dalam diri saya... dia tahu, adik didiknya itu bakal menempuhi cabaran yang hebat..sebagai seorang dai'....

fuhh...flash back ooo...hmmmm...jalan dakwah yang saya pilih...mengembara menuju cinta ilahi.....

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia