-->

Sunday, June 24, 2012

Wanita perasan Cute dan FB kesayangannya
situasi: bosanlah..ambik phone..aktifkan camera..ambik pandangan dari atas..posing sikit..kembungkan pipi sikit..SNAP!..wah!!..3 minit kemudian.."SHARE"..

hasilnya jadilah macam ni ..
Perasan kiut(cute).. rasa diri begitu anggun.. perasan muka macam korea.. sambil berkata dalam hati "Oh.. comelnya aku".. aduh..

Aku: Entahlah.. mana pergi kehormatan mereka sebagai seorang "anak dara". Kalau nak berfacebook pun, agak-agakla sikit..bahaya oo

Pastu, mulalah kata "jangan jaga tepi kain orang buleh tak?", "ini peribadi saya.. You apa sebokk..this is my FACEbook", "I tahu apa yang I buat.."..

Aku: aish...maaf..Saya cuma ingin mengingatkan kepada para wanita supaya menjaga kehormatan mereka..ntum orang sangat bernilai..malah melebihi berlian dan permata..menjadi ketua bidadari satu hari nanti insyaallah.. Ramai yang ingin menonjolkan diri mereka di dalam FB dan suka "mengutip" kawan-kawan sebanyak mungkin...dan akhirnya..mereka ini menjadi bahan intipan jutaan orang..secara tak sedar.. anda menjadi mangsa..



Cuba fikirkan nasib anda dan FB anda pada masa depan. Cuba jadikan FB anda bermanfaat dan boleh membuahkan hasil.

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

1 comments:

  1. Follow my blog & i will give you 1000 back link & traffic from my blog..

    ReplyDelete

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia