-->

Friday, March 18, 2016

BACA INI SEBELUM ANDA BERHENTI KERJA UNTUK MELAKUKAN BUSINESS
Nak Berhenti Kerja Sebab nak mulakan business? 

Bismillah. Ada rakan-rakan saya yang mengeluh perihal kerja mereka. Ramai yang mengatakan kerja yang mereka lakukan sekarang tidak setimpal dengan gaji yang mereka terima. Lebih-lebih lagi mereka yang duduk di kawasan lembah Klang. 
Bila ada diantara rakan-rakan saya yang bercadang untuk berhenti kerja dan nak mulakan business. ini cadangan yang sering saya bagi kepada mereka baru baru ini.
1) "Tunggu dulu, Ekonomi sekarang sedang kemarau. bahaya jika.berhenti tiba-tiba."
2) "Lakukan business sebagai kerja part time dahulu. dapatkan rentak."
3) "Jika memang sudah tiada pilihan lain, mulakan business anda. Tetapi mulakan dengan modal kecil, biar kecil asalkan berhasil."
Maafkan saya. jika saya tidak sependapat dengan anda yang lain.
p/s: Saya sertakan artikel menarik untuk anda cerna. (klik link di bawah)

About 78% Of Jobs Lost Come From Finance, Insurance Sectors



Kaizan Nazlan
Usahwan Ikat Perut

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia