-->

Thursday, July 3, 2014

Bagaimana Menghasilkan Vision Board
Vision Board merupakan sebuah papan bergambar, dimana ia menceritakan impian anda dalam bentuk gambar, ia sesuatu yang membuat anda gembira apabila melihatnya, seronok, ceria dan sebagainya. Pendek kata, ia adalah papan impian kita atau bahasa omputehnya “Dream Board”. Vision board sangat membantu dalam melakukan law of universal attraction, dimana ia merupakan satu doa sebenarnya bagi kita untuk mendapatkan sesuatu. Dengan Fokus kepada impian yang kita inginkan dan menyakini bahawa impian itu akan tercapai dengan kuasa ALLAH. Apa yang kita perlu buat, ialah berdoa.

Untuk membuat vission board ni, perkara pertama yang perlu anda lakukan ialah tentukan tema utama Vision board anda. Ia boleh berdasarkan kepada sesuatu yang khusus yang anda ingin mencapai atau mendapatkan, atau ia mungkin satu idea berkenaan semua yang membuat anda bahagia.


Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

1 comments:

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia