-->

Friday, April 13, 2012

Hidup seorang Pelacur
seorang gadis, baik orangnya..hidup susah..malang selalu menimpa..ibu bapa asyik bergaduh saja..sering kali juga dia jadi mangsa pukul..menjadi mangsa melepaskan geram si bapa yang kaki minum, kaki perempuan dan kaki judi...ibu sering kali menangis di dapur..beras habis..adik beradik kelaparan..sedih..tidak ada duit..tiada yang sudi menolong..tiada yang dengar rintihan hati mereka..tiada yang peduli..kawan2 juga begitu..menikam belakang..guru juga begitu..semua sibuk dengan dunia masing2..luka di hati siapalah yang tahu..

satu hari..seorang jejaka datang sebagai penyelamat..baik orangnya..lembut bahasanya..kemas orangnya..diberinya bantuan kewangan dan perhatian..dijanjikan mahligai hidup..(engkau telah memikat hati ini wahai pemuda..selamatkanlah aku)..gadis itu ceria, hati penuh dengan harapan...tapi malang sekali..disangkakan penyelamat..dunia yang cerah tadi hanyalah palsu..rupanya syaitan bertopengkan manusia..laknat..dibawanya lari gadis itu, diseksa, dirogol, lalu dijual kepada rumah pelacuran..

sedih..derita di jiwa..tiada yang tahu kisah ini..tiada yang ambil peduli..terperangkap di neraka dunia..hati luhur..mati jiwa.."ini hidup aku sekarang..lagipun, tiada sesiapa yang peduli..tiada sesiapa yang akan cari aku"..aku seorang pelacur..(tapi ini bukan kehendak aku)..



Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia