-->

Tuesday, December 6, 2011

aku dan dakwah- formula Dakwah
psst...

aku dah tahu jawapan kepada persoalan aku dulu "persoalan yang masih menjadi persoalan" http://www.penapadi.com/2011/11/aku-dan-dakwah-persoalan-yang-utama.html

hahaha
dan aku dah rasa sendiri..

..manis...
aku ada 2 patah perkataan untuk betul kan organisasi dakwah...

PENGORBANAN dan UKHWAH

hmmm...perkataan yang simple dan ayat yang biasa kita dengar..too general.. cuba specific kan sikit?

hmmm,...susah nak cakap..tak mampu nak terangkan..kita kena rasa sendiri... bagi aku, antara kekuatan sebuah organisasi dakwah ialah 2 benda ini..
ia perlu difaham dan dihayati..

cuba hayatinya...kita ada usrah dan sebuah organisasi, cuba kita adaptasikannya..cuba selami alam spritual kita..dekatkan diri pada ALLAH..

selamat memasuki alam spiritual

Hai, thank you for visiting my blog. Hope my sharing gives some good info and benefit for you. Do drop some comments bellow to share your thought and share this article with your circle ke.

0 comments:

Post a Comment

Subscribe Us


Start Work With Me

Contact Us
KAIZAN NAZLAN
+60194501495
Kuala Lumpur, Malaysia